Druga generacija Audija Q3 je poleg spremenjenega videza tudi prostornejša in bolj prilagodljiva. Q3 se prvič ponaša s popolnoma digitalnimi prikazi in upravljalnimi elementi, naprednejšimi asistenčnimi sistemi in izboljšanim podvozjem.
https://www.youtube.com/watch?v=SrcAjlzCxMc
Vizualne novosti predstavljajo osmerokotni okvir mreže hladilnika, ki ga razčlenjujejo navpične prečke, in velike odprtine za dovod zraka, ki zaznamujejo sprednji del vozila. Nizki žarometi se klinasto zožijo proti sredini vozila. Audi ponuja žaromete v treh izvedbah; najbolj izpopolnjeni so žarometi z matrično LED-tehnologijo. Stranska silhueta ponazarja ravnovesje zunanjega dizajna in simetrične svetlobne grafike sprednjih žarometov in zadnjih luči. Oblikovno jih povezuje ramenska linija, ki z izbočenimi kolesnimi ohišji ustvarja atletsko celostno podobo. Kontrastna barva obrob kolesnih ohišij poudarja terenski značaj vozila.
V primerjavi s predhodnikom je novi Audi Q3 večji v skoraj vseh dimenzijah. V dolžino meri 4.485 milimetrov, v širino 1.856 milimetrov in v višino 1.585 milimetrov. Njegova za 77 milimetrov večja medosna razdalja omogoča zasnovo prostora, ki je bolj prilagodljiv. Zadnjo sedežno klop je mogoče vzdolžno premikati v razponu 150 milimetrov. Klop ima tridelno naslonjalo, ki je deljivo v razmerju 40:20:40 in ima 7-stopenjsko nastavljiv naklon. Glede na položaj zadnje klopi in naslonjal znaša prostornina prtljažnika od 530 do 1.525 litrov. Prtljažno dno je nastavljivo na tri višine, pod njim pa je mogoče shraniti tudi zadnjo polico, kadar je ne uporabljamo. Kot dodatna oprema je na voljo električni pokrov prtljažnika, ki ga je mogoče odpirati in zapirati tudi z zamahom noge.
Koncept prikazov in upravljalnih elementov je v SUV-ju povsem nov – Audi se je poslovil od analognih instrumentov. Tako je že v serijsko opremo vključen digitalni kombinirani instrument z diagonalo 10,25 palca, ki ga voznik upravlja z večfunkcijskega volana. Pri izvedbi opreme z MMI navigacijo plus se prikazi izpisujejo na virtualni armaturni plošči (Audi virtual cockpit). Voznik se po želji lahko odloči za še večji Audi virtual cockpit plus s tremi različnimi načini prikazov, med katerimi je tudi nov, izrazito športen prikaz.
Najboljša izvedba infotainment sistema za Audi Q3 v tehničnem smislu ponuja enake funkcije kot v vozilih višjih segmentov. Njegov modul za prenos podatkov podpira standard LTE Advanced in vključuje dostopno točko za WLAN, ki jo potniki lahko uporabljajo za svoje mobilne naprave. Navigacija na osnovi prevoženih poti prepozna voznikove preferenčne relacije in mu lahko postreže s predlogi za pot. Audi A3 za napovedovanje prostih parkirišč vzdolž cest ter za informacije o nevarnih mestih in trenutno veljavnih hitrostnih omejitvah uporablja inteligenco rojev, ki jo predstavljajo Audijeva vozila.
Posebnost med asistenčnimi sistemi je prilagodljiva vozna asistenca, ki vključuje funkcije prilagodljive asistence za hitrost, asistence za zastoje in asistence za ohranjanje smeri na voznem pasu. S tem vozniku pomaga pri vzdolžnem in prečnem vodenju vozila.
Audi bo novi Q3 začel prodajati s štirimi motorji, tremi bencinskimi in enim dizelskim, v kombinaciji s pogonom spredaj ali quattro. Razpon moči motorjev sega od 110 kW (150 KM) do 169 kW (230 KM). Vsi so štirivaljniki in delujejo po sistemu direktnega vbrizgavanja in s turbopolnilnikom. Za prenos moči skrbi 6-stopenjski ročni menjalnik ali 7-stopenjski S tronic.
Glede na vozno situacijo, stanje na cesti ali individualne potrebe lahko voznik s sistemom za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select prilagaja karakteristike svojega Audija Q3, in sicer s šestimi profili – od udobnega do učinkovitega in športnega. Sistem krmili tudi na opcijsko podvozje z uravnavanjem blaženja, pri katerem senzorji merijo gibanje vseh štirih koles in pospešek v vzdolžni in prečni smeri ter ustrezno prilagajajo blažilnike.
Alternativno je na voljo športno podvozje – serijsko pri paketu zunanje opreme S line – s čvrstejšo nastavitvijo vzmeti in blažilnikov ter progresivnim krmiljenjem. Čim večji je zasuk volana, tem bolj neposreden je prenos krmilne sile, kar v novem Audiju Q3 močno prispeva k občutku poskočnosti.