Le teden dni po prihodu Opel ADAMA na trg, so naročila zanj iz vse Evrope že presegla število 20.000. Za modni urbani avtomobil je največ zanimanja v Nemčiji.
Zgodba o uspehu ADAMA se je začela pisati ob svetovni premieri na avtomobilskem salonu v Parizu oktobra 2012. Nemudoma, že takoj po predstavitvi so bralci revije Auto Zeitunga izbrali ADAM za najboljšega med primerljivimi in mu podelili naslov Mestni avtomobil številka ena. V izboru revije Auto Motor und Sport Najboljši avtomobili leta 2013, je Opel bil najboljši med malimi avtomobili, neposrednimi tekmeci sodobnega življenjskega sloga.
Med poglavitne prednosti ADAMA zagotovo sodi raznolikost. Ni ga namreč avtomobila v razredu v svetovnem merilu, ki bi ponujal več kot 61.000 možnih izvedb zunanjosti in približno 82.000 izvedb notranjosti. Vse od bogate izbire barv, platišč, do posebnih dodatkov, med katere sodijo različne izvedbe stropa.
Pozornost kupcev privlačijo tudi avtomobilove domiselne in cenovno dostopne tehnologije. Informacijsko zabavni sistem IntelliLink omogoča ADAMU, da je najbolje omrežen in povezan mali avtomobil, saj ponuja povezavo avtomobila s pametnimi telefoni (Apple iOS in Android). Kmalu bo na voljo tudi z inovativno Appleovo programsko opremo prepoznavanja glasu SIRI Eyes Free.
Avtomobil sodobnega življenjskega sloga ponuja izbor inovacij, do sedaj na voljo, če sploh, le v višjih avtomobilskih razredih. Izjemne za razred, ki mu ADAM pripada so nova generacija sistema pomoči pri parkiranju, ogrevan volanski obroč, opozorilo na vozilo v mrtvem kotu in Oplova ekskluzivna rešitev, popolnoma integriran nosilec koles FlexFix.
Oplova več milijard evrov vredna ofenziva se ob tem nadaljuje z nezmanjšano jakostjo. Naslednja novost, kabriolet Cascada je že na startnem položaju. V prodajne salone bo pripeljal ob koncu prve polovice leta. A to je le začetek, saj bo od leta 2012 do 2016 na avtomobilski trg pripeljalo 23 popolnoma novih vozil in 13 popolnoma novih motorjev.